top of page
  • תמונת הסופר/תYael Lerner

ציפור מדבר, גסטהאוס קסום בערד

ציפור מדבר של מיכל פרץ הוא מהמקומות האלה, שאתה מגיע אליהם בטיול- ולא שוכח. הכירו את אחד מהגסטהאוסים הכי מגניבים בארץ שנמצא ב...ערד!


כשנכנסתי לגסטהאוס עם השם המקסים "ציפור מדבר" הרגשתי כאילו אני מגיעה לאחוזה עתיקה וקסומה. ציפור מדבר הוא בית הארחה הממוקם בתוך שכונת וילות בקצה הצפוני של העיר ערד. את המקום הקימה מיכל פרץ, מורת דרך במקצועה, שלאחר שנים של נדודים ברחבי הארץ וטיולים בארץ ובעולם החליטה לחזור לעיר הולדתה ולבית שבו היא גדלה, ולפתוח בו בית הארחה-גסטהאוס.

מדובר בבית הארחה לתיירים מהארץ ומחו"ל, משפחות וקבוצות קטנות, המציע פינה חמה וביתית למפגש בלתי אמצעי בין אנשים וחוויית טיול אחרת. במקום תמצאו מקום לינה קסום ומעוצב בטוב טעם, עם אווירה מיוחדת ובתקציב שפוי ושווה לכל כיס.

בית ההארחה מאובזר היטב, ומספק כל מה שתצטרכו לשהייה נוחה ונעימה, (אני לנתי במקום, אז בהחלט יכולה לכתוב לכם!) – סלון רחב ידיים, מטבח שיש בו הכל, פינת אוכל, מקלחת ושירותים, חדרי לינה בגדלים שונים וחצר מקסימה ומפנקת עם ערסלים, פינות ישיבה מוצלות ואפילו בריכה בעונה.

בנוסף ללינה ניתן להזמין טיול מודרך, טיול ג'יפ, ארוחות ביתיות ועוד. אל תפספסו את הכוכבת האמיתית של המקום - סופה, הכלבה המתוקה של מיכל!

יש לי ציפור (מדבר) קטנה בלב- בערד!


איך מגיעים? כותבים בוייז ״ציפור מדבר ערד״.



90 צפיות0 תגובות
bottom of page