top of page
  • תמונת הסופר/תYael Lerner

מגלה את הקולינריה האילתית

מגלה את אילת. והפעם סיור קולינרי באיזור התעשייה בעיר, הרחק מאיזור המלונות המוכר. כדי קצת לגרות את הדמיון (והחיך) שלכם, הנה אחד המקומות הנפלאים המופיעים בברושור החדש באנגלית. את הברושורים אשלח לכל מי שיבקש ממני בפרטי. ואני מעלה אותם לשימושכם בתגובה הראשונה. תהנו!!!


עוד לפני שתיכנסו למסעדת טיקה מסאלה, מסעדה הודית משפחתית השוכנת בלב איזור התעשייה של אילת, תרגישו בניחוח התבלינים החריף והמשגע. זה מה שהכניס אותי וגרם לי לגלות עוד מקום נסתר בעיר המפתיעה הזו. ואז כשתיכנסו לא תוכלו שלא להביט בתמונות הענק של כפר דייגים קטן בהודו התלויות על קיר הצבוע באדום עז ומדגל הודו המצויר על קיר אחר. ללא ספק, הגעתם להודו הקטנה, ממש כאן באילת. ואז תוזמנו לגשת לבופה הצמחוני או הבשרי ותוכלו לפתוח בעיניים עצומות כל מכסה, לנשום עמוק את ריחות המטעמים עליהם שוקד במטבח ראג׳ קומאר, בעל המסעדה, שנולד וגדל בפאנג׳אב בצפון הודו על גבול פקיסטן. את סודות הבישול ההודי הוא למד מאמו כשהיה מביט עליה עושה פלאים במטבח. המסעדה קיימת במשך 4 שנים והיא מנוהלת על ידי המשפחה- שרון, אשתו וילדיהם. במסעדה תמצאו מנות הודיות כעוף טיקה מסאלה, באג׳י (תבשיל ירקות הודי), אלו גובי, מלאי כופתה, ולמי שמכיר- פניר- הגבינה ההודית שמכינים במקום, ואפילו קינוחים הודים אמיתיים כגולאב ג׳מון, ג׳יליבי, קולפי- גלידה הודית שמכינים במקום וקינוחים מיוחדים שמכינים כאן בחגים. מקום נפלא גם לצמחונים וטבעונים. במקום תמצאו גם אוכל תאילנדי מצוין, אבל ללא ספק, זו ממלכת הודו!


מסעדת טיקה מסאלה: כתובת: האורגים 3, איזור התעשיה, אילת. לא כשר כי הם פתוחים בשישי בערב. פתוח בימים א׳-ה׳ מ 11:00-21:00 וביום שישי מ 11:00 ועד 21:00!!!

67 צפיות0 תגובות
bottom of page